SZYBKO I NIE ZAWSZE NA TEMAT:

Świeża krew w krwiobiegu Masy


Mam dla Was ważną informację: na przestrzeni paru najbliższych dni dojdzie na Masie GRYtycznej do pewnych zmian. Pierwsza z nich jest raczej kosmetyczna i wiąże się z oprawą graficzną bloga. Wcześniej nie przykładałem do niej specjalnej wagi, ale uznałem, że spróbuję znaleźć złoty środek pomiędzy tym co umiem, na ile mi się chce i na ile mam czas ;). Już widzicie zmodyfikowany TOP, ale jeszcze np. w recenzjach ujrzycie nowe grafiki początkowe oraz stopki z ocenami. Nie będzie tego zbyt dużo, głowy nie urwie, ale powinno być ciut lepiej.

Istotna nowinka jest jednak dopiero ta druga. Niniejszym ogłaszam, iż szeregi Masy GRYtycznej zasila mój dobry przyjaciel, który - jako stały współpracownik - raz na jakiś czas zamieszczać będzie teksty swojego autorstwa. JackGrunge (dla ciekawskich: Jacek), co pewnie ucieszy część z Was, zajmie się - oprócz tytułów PCtowych - grami na Playstation 3 (a może i pierwszego Xboxa? ;)). Z moją systematycznością jest jak jest: zazwyczaj pojawia się jeden tekst na miesiąc, ale mam nadzieję, że z pomocą Jacka uda mi się troszkę ożywić projekt. Już za "niedługo" przeczytać będziecie mogli Jego pierwszy tekst: recenzję pewnej mocno oczekiwanej polskiej gry ruchowej na konsolę Sony.

AKTUALIZACJA:
Wyjątkowo zaktualizowałem ostatnią recenzję (dodatek do Drakensanga) o nowe grafiki - możecie zerknąć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz