SZYBKO I NIE ZAWSZE NA TEMAT:

ZESTAWIENIE: Najlepszy tutuł 2010

Mamy teraz okres, w którym na wszystkich możliwych portalach, serwisach, blogach i forach ukazują się przeróżne podsumowania i plebiscyty dotyczące minionego roku. Pomyślałem sobie: "też będę na czasie", po czym zastanowiłem się głębiej i... doszedłem do wniosku, że w 2010 grałem dość mało, co więcej: głównie w gry starsze. No, i z czego tu zrobić podsumowanie? Jak zrobić podsumowanie, zwłaszcza gdy moją "najlepszą grą ubiegłego roku" jest liczący sobie dziesięć lat - Baldur's Gate II :D? Hmmm, "gry z 2010", zastanówmy się chwilkę: drugi Drakensang - jedyny tytuł z tego okresu, który zaliczyłem; The Misadventures of P.B. Winterbottom - w trakcie; The Whispered World - przed chwilą rozpocząłem (z drugiej strony niemiecka premiera była przecież i tak w 2009); Monkey Island 2 SE - kurzy się wirtualnie na wirtualnej półce. Cóż, pozostaje mi tylko jedno...

GRĄ ROKU 2010 WG GRYTYCZNEGO ZOSTAJE:

BALDUR'S GATE II

Odbębniłem to, co odbębnić każdy szanujący się bloger powinien na początku nowiutkiego roku :).

PS Czuję, że aktualny rok nie będzie, pod względem podsumowań, dużo lepszy: pojawiło się mnóstwo zaległości (choćby Dragon Age'a nie zdążyłem ruszyć jeszcze, a o "grach z odległej przeszłości" - jak np Neverwinter Nights 1/2 - już nawet nie wspominam), więc na nowe pozycje raczej mi czasu zbyt wiele nie starczy. Od razu ogłaszam: gra roku 2011 wg GRYtycznego również Was pewnie zaskoczy :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz